första mötet

När jag landade i La crosse, Wisconsin var jag galet trött och ganska nervös.
Jag tror att jag inte hann fatta vad som hände när jag träffade dem och så.
Klockan var 6 på morgonen för mig och 11 på kvällen för dem.

De stackarna hade kommit en timme för tidigt och suttit och väntat på mig på flygplatsen.
När jag gick ut trodde jag att jag skulle få hämta mitt bagage innan jag skulle traffa dem.
Få lite tid att pusta ut efter en 16 timmars lång resa.
Men så blev det inte.

Så fort jag kom ut ur planet såg jag dem stå där med en affisch som Kelsey hade gjort och ballonger.
Jag kramade allihop och sen stod vi och väntade på att min väska skulle komma ut på bandet.
Det blev lite tyst men jag pratade mycket med min värdmamma och så.
Men jag måste erkänna att det blev ganska stelt lite då och då. Vad ska man säga liksom?!
Men vi småpratade allihopa i alla fall.
Tillslut kom min väska och vi hoppade in i bilen.

Allt det stela bara försvann och vi började prata på riktigt, hela familjen.
De skrattade när de såg hur glad jag blev när jag hörde att de hade skolbussar.
även fast jag alltid kommer att få skjuts av min värdbror.
Jag: so do you have school buses?
- yes, we do!
Jag: like those yellow ones?

Hahah, jag kände mig Så dum!
Men det fick alla att skratta i alla fall och hela resan hem var jätterolig.
Jag bara längtade tills allt skulle starta.

Huset har en del renhorn på väggarna. Min värdbror jagar mycket och så.
Jag ska till och med följa med honom och jaga! Hahah, jag kommer kanske inte våga skjuta något men jag ska få prova i alla fall!

Vi gick och la oss nästan på en gang vilket var skönt då jag kunde pusta ut på riktigt och försöka att inse att jag på riktigt var i USA.

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0