it's the final countdown

Tjao!
Det här är det sista inlägget jag skriver från Sverige på ett år.
Om 10 min ska jag in i bilen och mot Arlanda.

Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta innan jag skriver mitt nästa inlägg men jag ska försöka att inte dröja allt för länge.
Nu börjar det kännas att det är på riktigt, när jag säger hejdå till min familj är alla kopplingar från Sverige, mina vänner, min familj och mitt "vanliga" liv avklippta.
Då börjar min resa.

Häng gärna kvar på bloggen och följ mig och mitt High School Year i USA.

JennyKe.blogg.se
J.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du måste höra av dig när du kommer fram! Love you

2009-08-13 @ 02:36:34
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/
Postat av: Emelie

JENNY DIN JÄVEL UPPDATERA! Jag saknar dig :( Du skulle varit och räddat mig på ett jättetrist party idag, istället kom snyggemil och vi letade efter kor att välta. Gud vad det märks att jag bor utanför sthlm. SEGT! Men, jag är inte ensam. DU BOR JU FÖRFAN PÅ ANDRA SIDAN ATLANTEN! :'( <3

2009-08-15 @ 00:31:35
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/
Postat av: Clara

Jenny!!! Ha ett FANTASTISKT år i USA, jag kommer sakna dig massor! Om vi har tur så kanske vi ses där borta (möjligen nästa sommar :D), annars när du kommer hem och kan snacka flytande engelska och är brun som en bajs! Kärlek till dig! <3<3<3

2009-08-15 @ 19:21:55
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0