lady gaga

Tjao!
Idag vaknade jag efter Lady Gaga konserten på Gröna Lund.
Tydligen var det 23 000 pers där!
Hon var grym! Jag skiter i att hennes kläder var.. jaa.. crazy? De var coola, speciella och helt klart unika!
Hon var asbra live speciellt för att man fick höra hennes riktiga sångröst i en balladverision av PokerFace.
Hon hade kontakt med publiken och gav alla en riktigt grym show!

Jag har fått respekt för henne nu även om hon har en låt som heter eh eh.. Jag har börjat gilla henne mer och mer nu!



Grym performance,
Lady Gaga.
J,

Kommentarer
Postat av: emelie

Jenny, ska jag vara helt ensam med att inte tycka om Gaga? Vad är det här? ALLA tycker om henne. Jag förstår henne inte! Hon är INTE bra! Jag kan till och med erkänna att Flo rida är bättre med sin "you spin my head round baby right round blab bla bla bla bla bla bla bla"... Men "eh eh det finns inget jag kan säga" är inte en okej textrad. Jag står fast vid mitt hat för Fröken Bebis och är en rebell!

2009-08-07 @ 12:57:42
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0