Papa Roach&Hinder i söndags

I Söndags gick jag på en konsert i La crosse med Killian, Cody, Taylor, hans flickvän Mary och Dylan.
Förbandet sög så alla stod bara där och glodde.
Men sen när Papa Roach kom in började alla att skrika, hoppa och jaa.. bete sig som man gör på en rockkonsert?
Jag är glad att jag inte var där med ett gäng tjejer utan ett gäng amerikansk fotbollsspelare, annars hade jag nog legat på golvet efter 10 sek.
Haha, men det var kul i alla fall. Men folk var helt galna!
Folk bildade machpits hela tiden eller vad det nu heter...
I alla fall så är det en ring som bildas någonstans i publiken och i den ringen kastar sig folk mat varandra, puttas, hoppar osv. Har ALDRIG sett det förut.
Det var galet i alla fall!

Men banden var riktigt bra, sen när vi var tillbaka i bilen kunde ingen höra vad den andra sa.
Hahah, det var ganska kul... (x

Vi stannade till vid KwickTrip ( en typisk bensinstation, som preem elr OKQ8 ) och köpte energidrycker och sockerbomber till donuts.
Seriöst, jag smakade Cody's donut och det var helt Galet vad söt den var.
Han hade 4 st och skulle spara en till frukost.. HERRE!

Socker finns det gott om här i alla fall!

Jag fick lite frågor om Sverige, vad vi tycker om amerikaner, om vi har bläckfiskar(?) om vi ligger nära ett hav osv.
Det var sjukt roligt att höra vilka frågor de hade.
Jag försökte att förklara vad vi äter på våra toasts.
De trodde att jag sa Hamburgers när jag förklarade att vi har "slices of ham".
DO YOU HAVE HAMBURGER MEAT ON YOUR TOAST?!?!?!
Hahaha!

Talk soon,
J.


Kommentarer
Postat av: Felicia

RING MIG TACK!

2009-08-26 @ 23:25:35
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/
Postat av: Jocke

Syrran på en rockkonsert... Jag blir stolt!



Det heter Moshpit, och vänta bara tills du får sen en wall of death!

2009-08-29 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0