tp

Hey!
Igårkväll gjorde jag någonting man gör ganska ofta här borta.
TP.
Ska snart förklara vad det betyder...
Först åkte jag, Killian, Tyler, Mary och en av hennes kompisar till stan.
Vi bowlade ( jag som inte har bowlat sen i 6an typ?...)
Men det gick bra, ganska i alla fall...
Haha!

Sen åkte vi till Walmart och köpte toalettpapper för 300 spänn.
Efter det ( det var mitt i natten och helt svart ute)   åkte vi till en av deras kompisars hus.
Vi parkerade en bit bort, tog toalettrullarna, smög till huset och började kasta dem upp i träden.
Vi skrev saker på marken med papper, inlindade deras traktor och det hängde toapapper i ALLA träden när vi var klara.

Sen som en extra fin touch avslutade vi allt med att göra en pil in till deras väg, "ritade" några fina grejer på marken med papper mm. Och la kvittot och en tom toarulle i deras brevlåda innan vi stack därifrån!

Japp, det är så man har kul här ute på landet i USA en lörsagsnatt .
önskar att vi gjorde mer sånt här hemma för det var sjukt roligt! 
Ville gärna se stackars Nick's min när han ser var som har hänt under natten på hans gård.. 

Juste! Ikväll ska jag gå på en rockkonsert med Killian och några av hans vänner, får se hur det är!

That's it for now!
J.     

        

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha jag dör! xD

2009-08-23 @ 22:31:26
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHAHAHAHA

JENNY, JAG VILL SE BILDER!!!

2009-08-24 @ 01:15:41
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAH! ojoj det hade man viljat se!!:D

2009-08-30 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0