Candy Canes

Hello!
Mall Of America was pretty much awesome!
Shoppade dock inte så mycket som jag trodde att jag skulle men en hel del julklappar blev köpta!
Ska visa upp min egna shopping i bloggen snarast!
Snarast... Ett för mig oanvänt ord... Tsss...

Anyways, idag är det en dag så man ska ha på sig rött och grönt i skolan.. Juligt sådär!
Inte många som har gjort det men jag har i alla fall på mig ett rött linne under min supermysiga gråa Adidaströja, det borde ju räknas! (;

Sen så kan man köpa Candy Canes för en quarter (1/4 $) men jag hade inga pengar så jag sa till Maddie som sålde dem att jag kunde köpa en om hon gav mig en quarter att köpa en för, vilket hon gjorde!
Så jag fick den och sen gav hon tillbaka myntet till mig...
Hahah, hon var lite borta sådär.. Men snäll som jag är så påminde jag henne om att hon tar emot pengarna och behåller dem också, haha. Jaja, men nu måste jag koncentrera mig på Entrepreneurship innan Killian börjar klaga på att han gör allt jobb (vilket kanske kan vara sant... Ibland...)



Puss och njut av erat jullov!
Jag går ända till tisdag! SUCK!
(Tur då att jag älskar mitt High School!)

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0