Happy Birthday To Me

Hello!
Idag vaknade jag upp och fick frukost på sängen, pannkakor med sirap, bacon och frukt!
Inte helt fel.. (;
Sen i skolan så sitter jag alltid i cafeterian innan klockan ringer och idag när jag gick in började folk sjunga och allt i matsalen. Haha, tror att mitt ansikte blev rött..
Hittills har min födelsedag varit lyckad, klockan är dock bara 8:45.. Haha!

Vi spelade en basketmatch igår och mitt lag vann med 10 p. YES!
Men i alla fall, ikväll kommer definitivt inläggen från thanksgiving och helgen in.
Jag har bara haft fullt upp.
(Igår sa vår entrepreneur-lärare att vi har ett prov idag! Tack för chansen att förbereda sig liksom... )

Jag är redan klar med min story som ska vara inne på fredag så journalistiklektionerna är chill..
Haha, men nu ska jag fortsätta läsa bloggar och njuta av min första dag som en 17åring!


Puss,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0