It's Christmas Time!

Hej!
Imorgon öppnas alla julklappar här hemma och jag är superexcited för jag har fixat Så bra julklappar till familjen så det ska bli så kul att se dem öppna dem! Se reaktionerna och allt.
Ja, det är lätt roligare att ge än att få!
Sen åker vi till Janet's föräldrar och firar julen med runt 45 pers som jag skrev om i förrförra inlägget...

Imorgon kväll ska vi till kyrkan men vi ska klä upp oss!!!! YEY!
Hur töntigt är det inte att jag är så taggad inför det?!
Det var bara så himla länge sen jag klädde upp mig på riktigt.

Kanske är det också lite för att jag ska använda mina supersnygga svarta high heels med öppen tå och rosett för första gången...

Sen ska vi till Jeff's brors hus och vi ska shoppa, yes de har både Forever21 & H&M så jag är överlycklig!

Idag hände något speciellt också...
Er vänner som jag har pratat djupare med sen jag kom hit, Kelsey vet! U know what I mean!
(Men det är lungt i alla fall!!)

Men jag kommer hem på måndag och då kommer bloggen proppas full med julinlägg, Mall of America och mycket, mycket mer!

Ska upp om 6 timmar för att öppna presenter så jag ska börja dra mig mot sängen nu!

God Jul på er!!!
J.




Hur mycket nostalgi är inte detta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0