Sick..Sjukis...Call it whatever...

Hej mina vänner.
Idag är jag för första gången inte i skolan, har inte varit borta från mitt High school fören idag.
Men imorgon ska jag till Mall Of America och jag vill verkligen inte bli sämmre så jag måste gå runt där med min förkylning eller ännu värre... Inte åka alls(god forbid).. *peppar,peppar*.

Så nu blir det movie marathon i min ensamhet.. Ganska skönt ändå!
Sen så har jag en basketmatch ikväll men nu kan jag ju inte spela.. Menmen, life goes on!

Bilderna från the snowday kommer upp lite försenat men idag i alla fall!



Det är såna här kalla vinterdagar då jag längtar till dessa stränder som
jag och Felicia åker till i vår. Herregud var underbart vi kommer att ha det babe!

Men nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det luuungt!



Love,
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0