Britney spears, who thought?

Herregud, jag och mamma satt i soffan och glodde på reklam under filmpausen och reklamen om Britney Spears extrakonsert kom på. Mamma frågade om det fanns biljetter kvar och så.
På en minut bestämde vi oss för att gå tillsammans på Britneys konsert den 14:e juli!
SPONTANT!
Någonting jag absolut älskar med min familj är våra spontana beslut om resor osv.
"Ska vi inte dra till spanien nästa vecka?"
- Jo, det skulle vara skönt..Varför inte ?!

Så nu ska vi gå, jag och min mami. Helt crazy!



Jag tycker att det ska bli riktigt kul att se henne, det är någonting jag känner att man måste ha gjort!
Speciellt nu när drömmarna om att se MJ på scen är helt utom räckhåll.
Nu får jag i alla fall se en otroligt bra artist som har sjungit med honom på scen.

Tyck vad ni vill om henne, jag är inte ett superstort fan men hon är faktiskt en riktigt bra och framgångsrik artist.
Enligt mig och många många fler!

Jag tror att det kommer att bli supercoolt och kul att få se henne.
Hon verkar lägga ner hela själen på scen för att hon verkligen gör någonting hon älskar.

För alla med fördomar om henne, se dokumentären om henne som gjordes för några månader sen.
Den ger en en klarare bild om henne.
Puss och  godnatt på er.

JAG SKA FÅ SE BRITNEY SPEARS!!!

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0