captured

Ledsen för dålig uppdatering men, 

I fredags åkte jag, Fia och Tova till TomTits.
Det var jättekul! Åkte fritt fall och en massa andra ruliga saker.

Sen när vi ändå var i Södertälje så åkte vi spontant till Tovas landställe vilket var jättemysigt!
Men nästa dag så var det inga bussar som åkte så vi stannade kvar enda till idag!
En resa som skulle vara över dagen blev till 3 dagar, älskar spontana grejer!

Men lite äckliga kände vi oss utan packning och ombyte så vi åkte in till Nyköping och handlade bla underkläder, haha!
Men bara för att så måste jag ju göra lite reklam för Coops utbud.



Pierre Robert, sköna och snygga underkläder precis under 100-lappen.
Mina var dock i cerise.. Haha.


Ute på landet blev det inte mycket gjort. Vi var så svaga sista dagen att vi knappt orkade äta.
Jag vet inte ens vad vi gjorde? Men helgen flöt på och jag hade det jättekul som vanligt med mina två BFF's.

I morgon blir det jobb till 12 och sen ska jag och Fia hämta ut bilderna i Gallerian.
I'M SOO EXCITED!

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0