dygna

Att dygna eller att inte dygna... DET är frågan..
Ska upp vid 7 i dag i alla fall.. Om typ 4 timmar alltså. Sen ska jag i min ensamhet sitta på Norrlandspilen i 9,5 timmar för att sedan hoppa av vid Julsele Ica och träffa min underbara vän Felicia.
Där uppe i vårt avlånga land ligger hennes landställe.

Så nu håller jag på att proppa min Ipod med en massa ny musik, eller en massa...
Min har bara 4 gb som snart är upptagna. Borde man kanske ha någon med ett större minne?
Men det är så många kära minnen jag har med denna, för mig första Ipod. Rosa och fin.
Rosa Pantern, haha!

Äsch, kanske klarar jag mig med min skrikrosa snygging ett tag till?



J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0