hard work,work

OH HERRE GUD!
Jag känner mig duuuktig!
Har jobbat 7 timmar, både i dag och i går!
Har typ tjänat 1300 allt som allt.

Telefonförsäljning är inte så illa efter allt!

Åt lunch med pappa i dag på Station, fint&gott men dessvärre ett dyrt lunchställe.
Men pappa betalar!
Nej, sånt ska jag inte säga. Fulaste uttrycket någonsin! fyyy!

Men idag badade jag med Fia i Kristineberg, svalt och otroligt uppfriskande!

_________
Vi håller på att rensa vinden här hemma och pappa hittade en gammal brun, supersnygg potrfölj!
Ska lägga upp den här på bloggen så fort jag kan, I'm so excited!
Jag fick den av honom.
Den var dyr och ny då men nu ser den ut som en vintage vara och jag älskar den!

Men nu ska jag sova, ska jobba från 9-12 imorn och sen lägga mig på stranden och steka med Foe!

HEJS!



Skön reklam.




JKE.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0