norrland

Hello!
Nu är jag framme i norrland med bästisfelicia!
Vi har badat, bastat, pratat, cyklat, tittat på film och tagit promenader med hundarna.
Här är vi 11 personer och imorgon blir vi 12 plus två hundar.
Men det är jättekul med ett fullt hus, det är alltid fart och liv i huset.

Skulle precis klia på ett myggbett och kolla på det då jag såg att min hand var alldeles blodig.
Då hade jag krossat en mygga som precis sugit blod från mig.. Mysigt!

Men här uppe i norrland är det härligt i alla fall!

SKÖNHETSTIPS.
Om du är i norrland eller på något ställe där det finns vatten med mycket järn i ( det är lite röd-orange färg på det ) så utnyttja det!
Ta rikligt med schampo och balsam och ligg i vattnet ett tag och låt det vårda ditt hår.
Håret blir mjukt och tjockt av det.


Men nu ska vi börja fixa naglar och hår.
Felicia ska göra en "lady gaga rosett-frisyr" på mig, spännande att se hur det blir!

Byebye,
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0