Skippa sminket och ut i solen!

Nu ska jag snart gå ut i värmen mot tbanan som ska ta mig till jobbet.

Jag har borstat på mascara på de övre fransraderna, That's it!
Mer behövs inte nu i sommar när det är så fint väder.
Skippa sminket som ändå bara kommer att smälta av ansiktet i hettan!

Om du känner dig osäker så kan du alltid borsta på ett solpuder.
Borsta lite på linjen som liggen lodrätt i mitten av ansiktet (mitten av pannan, näsan och hakan) och även lite på kindbenen. Det får solbrännan att framhävas samtidigt som du inte ser översminkad ut med linjer mm.
Perfect!
Själv brukar jag använda mig av den sminkningen+mascaran som en snygg sommarkvälls-sminkning.

Men som sagt, vädret ska bli underbart idag och kommer tyvärr att bli sämre fram mot nästa vecka så passa på.
Enjoy!

J.



En modell i en naturell och solkysst look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0