turistas, cravings for a chineese guy for our pic,

ÅÅÅH EN SÅN GRYM DAG! And it's not over yet!
Jobbade 9-12, sen träffade jag Fia på stan och vi drog till Gallerian.
Hon köpte ett superfint halsband som var på rean, en platt ring som det stog lovelovlove på :)
Själv köpte jag ett pärlörhänge att ha uppe i örat, tycker att det passar bra!




Sen gick vi till EspressoHouse, Fia tog en jättegod chokladfrappino och jag tog en is chai.
(Hur underbart är det inte att det finns ett alternativ på vintern och ett annat på sommaren? Chaite och isChaiTe!?)

I alla fall så satte vi oss högst upp vid Claes Ohlsson och efter att vi hade klunkat i oss våra törstsläckare så gick vi spontant in i butiken och shoppade loss!
Fia köpte ett paraply och jag en ram till två bilder, en på Tova och en på Fia som jag ska ha i USA.
Sen fick Fia (såklart!) en idé att vi skulle köpa en.....

Engångskamera!

Vi gjorde det och allt slutade med att vi gick runt i hela (jag skojar inte!) HELA Stockholm, pratandes engelska.
Vi lekte turister och pratade engelska hela dagen och tog bilder.
Alla unika och sjukt roliga!

Bla:
1. Jag och fia posar med en sjukt söt kinesgubbe!
2. Fia kissar i en buske, eller?...
3. Jag står på alla fyra bland kullerstenarna och leker tiger i kungsträdgården.
4. Jag och Fia posar med en lite lätt sliten sopgubbe.
5. Jag hoppar in i en stor kör och sjunger med dem.


Så vad kul det var!
Längtar verkligen till måndag då de är framkallade!
Man uppskattar bilderna så mycket mer när det inte är en digitalkamera!
Man betalar ju för varje bild och kan inte ta så många, alla blir unika och roliga!
Speciellt med en engångskamera som vår, med 27 bilder.


Så kan det gå när Jenny och Fia är i farten!
Peace,
J.

Kommentarer
Postat av: Fia

Asså det var så jävla skoooooojjjjj!!! <3<3<333333

2009-07-10 @ 01:18:12
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0