PAris hilton's my new bff

"Tjugo tävlande flyttar in under samma tak i hopp om att bli Paris Hiltons 'BFF' (Best Friend Forever). Där låter hon de tävlande gå igenom olika test för att se vem som är lojalast och kan hantera pressen att vara bästa kompis till en kändis som henne själv. Förvänta er slagsmål och illvilja! "

Någonting att se?
Jag som dras till program som egentligen är totalt värdelösa och galna och kommer självklart att kolla!
Det är alltid kul att få se en kändis genom TVrutan istället för tidningar.
Då man faktiskt får reda på mer om hans/hennes personlighet.
Mer eller mindre i alla fall.

Om det nu är någonting som man vill få reda på när det gäller Paris Hilton... Tveksamt?

Men egentligen kan man inte dömma en person innan man inte vet någonting mer om dem än skvallertidningarnas historier.
Eller?

Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av programet mer än skrik och patetiska människor..

Lite spännande är det i alla fall..

20-21 PÅ KANAL 3.



Vad ska man säga?
J.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, måste se det programet!

2009-06-02 @ 17:45:52
Postat av: Nicole

hahah, måste ses!

2009-06-02 @ 17:46:38
Postat av: Anonym

har hört hur sjukt det är, men fortfarande är det underhållning!

2009-06-02 @ 18:40:30
URL: http://23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0