yesterday

Igår var jag med Åsa hela dagen hemma hos henne.
 
Vi åt lunch och pratade mycket om våra värdfamiljer.

Vi kollade runt på hennes gata på Google Earth och det såg så himla fint ut!
Alla husen var stora och vita med olika design.
Själva gatan gav en "Desperate Housewives-feeling".

Det var så sött!

Jag börjar längta nu på riktigt... Tror jag... Jodå!

Ikväll ska jag ha över några av mina vänner som ska med på Peace and Love!
Det blir middag och planering. Inte för mycket planering bara, vi vill ju inte förstöra hela festival grejen .

Men jag är taggad i alla fall och har städat HELA huset sen klockan halv 10.
Om 10 min måste jag åka mot jobbet. Ska jobba från kvart i ett till fem idag... I det här vädret?!

Jag får tänka på att för varje timmer som jag sitter där så tjänar jag in mer och mer pengar till USA.
Det brukar hjälpa.

Hoppas att jag säljer mycket idag bara!
Men nu måste jag spriiiinga!
JKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0