Klänningar och Skor

Äntligen är den 4-dagars helgen här!!!
Är dock lite avundsjuk på mina kompisar som är i Brighton just nu!
Men långhelgen är ändå skön!

Har jobbat idag från 5-21, jobbigt och trist..
Imorgon ska jag jobba från 12-18. Sen har jag jobbat klart för den här veckan! SKÖNT!
Man tjänar bra som telefonförsäljare men ibland frågar jag mig själv om det är värt det..
Men om det går bra imorgon så fortsätter jag ett tag till, lönen är riktigt bra ändå!

Men nog om det! Nu jag lagt upp lite bilder här under på 2 klänningar och 2 par skor som jag har köpt i England.

Allt är från PRIMARK och är inhandlat Brighton /London.


 





180 Kronor kostade denna söta bandlösa klänning!




Den här blommiga enaxlade klänningen köpte jag för 156 kronor!


Dessa gulliga skor fick jag för 50-lappen.


Och dessa för 100-lappen.

Om du ska till England så Måste du kolla in Primark!
De har allt från det senaste modet till vanliga pasplagg för galna priser!
Egentligen hade jag velat åka dit med en tom resväska och shoppa en helt ny garderob där!
Men mycket blev det i alla fall och mer kommer upp under veckan!
Pöss, J.


Kommentarer
Postat av: Nina09

GUD VAD FINA KLÄDER!

måste till England snart! haha!

2009-05-23 @ 15:37:48
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-05-23 @ 16:28:57
Postat av: linda

älskar den blommiga klänningen, är den verkligen från primark? verkar nästan för billigt ! ;O

2009-05-23 @ 16:35:20
Postat av: Johannanna

vart är blommiga skorna ifrån!`?

2009-05-24 @ 19:54:47
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: JennyKE

SVAR:

Allt är från Primark.

Kul att ni gillade det!

J.

2009-05-24 @ 21:02:59
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0