Dance.

Satt och läste en bok och skrev anteckningar till den för att sen kunna göra läsloggar från klockan 12-18!!!
Vet inte hur jag orkade, men duktig känner jag mig nu i alla fall!


Sen klockan halv 7 var det dans på balettakademin vilket vad jättekul som alltid.
Men jag fick reda på att det var den sista lektionen vi skulle ha för den här terminen!
Tiden går för fort, nu är snart skolterminen slut, jag går ut ettan, har sommarlov, åker till USA för att bo där i ett år!
Shit, det är snart och det går fort!
Blir snurrig bara av att tänka på allt...

Men nu ska jag inte skriva mer om ångesten utan om dansen!
Vi dansade en dans till Britney Spears låt "Cirkus" och använde oss av stolar.
Det har vi aldrig gjort innan så det var nytt&kul!

Man kunde verkligen leva ut, jag har haft riktigt många olika danslärare men den här dansläraren är den bästa jag någonsin har haft!
Om ni vill börja att dansa lite feminin dans till moderna låtar så gör det på Balettakademin, Feminine vibe ( jag kör steg 4 ) med Celina Rydén som lärare.
Hon är otroligt snäll, rolig och är grym på dans.
Den första dansen där jag Aldrig har hoppat över en enda träning.

Mycket motion och roliga danser, en träningsform som jag verkligen rekommenderar!



 

J.


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter superkul! :)

2009-05-08 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0