"Det var ju nära i alla fall!"

Flera gånger idag hoppades jag på att min och Emelies tur till gymmet inte skulle bli av.
Först när jag smsade henne och frågade om hon fortfarande ville gymma idag.
Sen när jag hade glömt mitt lås och hon också (vilket hon hittade en lösning till.)
Sen när hon berättade att hon hade glömt sina gympaskor, kläder och handduk ( vilket hon kom på och tog med sen).

Anledningen till att jag inte ville att det skulle bli av var för att jag inte alls var peppad på det(, lite lat också får jag erkänna..).
Men med en galet fet och tung väska innerhållandes skor, en data, böcker och kläder så kämpade jag mig fram!

Efter skolan gick vi från skolan mot Friskis (ca 100 meter dit!)
Påväg ner för trappan pratade vi om hur otaggade vi var.
Efter ett tag frågade Emelie om vi inte kunde göra någonting annat.
Jag föreslog en fika men ingen av oss hade pengar.
Till slut vände vi om och gick till Observatorielunden-kullen och solade.

Vi skrattade så mycket för att hela grejen var så misslyckad, vi var ju bara 20 meter från gymporten!
Emelies kommentar var så klockren mitt i allt,
-" Men vi var ju nära i alla fall"

Hahaha, nästa gång kommer vi kanske ända fram till dörren!

Efter allt släp och slit av våra väskor så solade vi och pratade hela eftermiddagen vilket var så mycket bättre än ett svettigt träningspass! Inte lika nyttigt kanske men å så underbart! (;




J.

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG HAR OFFICIELLT HITTAT DIN HEMLIGA BLOGG DIN HEMLIGE JÄVEL! och nu vill jag mitt i min salighet bara meddela att nästa gång bör vi klara oss ner till omklädningsrummet innan vi ångrar oss! :)

2009-05-30 @ 17:30:36
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0