Exempel

Exempel på sminkmärken som ger dig snygga, röda, läppar..

            

Exklusivt från Chanel

       
Snyggt, dyrt men med hög kvalité .


         Mellanpris från Make Up Store  

Lagom pris med bra kvalité.


Eller budgelalternativet från H&M

        .
Billigt och fint men kräver dock ett antal påfyllningar under kvällen.


Vad tycks?
Just nu är det det orangeröda som gäller som sagt men eftersom att jag inte hittade några bilder på det så blev det vanligt rött. Men både Chanel, Make Up Store och H&M har alternativ i den orangeröda nyansen för samma prisklass som jag nämnt!

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete om Irland, NICE!
Ha det,
J.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Snyggt! Tror att jag ska satsa på Chanel i orangerött:)

Fin blogg förresten!

2009-05-06 @ 22:43:36
Postat av: Lina

borde köpa!

Hur mycket kostar det på H&M?

härlig blogg!

2009-05-06 @ 23:18:40
Postat av: Lisa

Visst är det superfint med röda läppar nu i vår?:)

2009-05-07 @ 08:56:01
Postat av: JennyKE

Tack så mycket!



Det på H&M kostar 29:50 kr!



Det är hur snyggt som helst, verkligen någonting att satsa på i vår!

2009-05-09 @ 02:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0