Fredag till lördagsnatten.

Vaknade klockan 2 idag, hade det jättekul igår!
Jag var hos min bästaväns kompis och träffade flera av hennes nya vänner från gymnasiet så det var väldigt roligt!

Idag såg jag på Kenny begins, väldigt töntigt jag vet!
Jag, min bror och pappa satt alltid som klistrade framför tvn varje lördag då det gick på tv så det är så mycket nostalgi som det kan bli för mig!
Såg den med pappa, det var kul för det är sällan som man går på bio med familjen. För mig i alla fall.
Det var vi 2 och en massa småbarn med deras föräldrar, kändes lite lustigt men vi hade kul och filmen var bra!
Med bla Björn Gustavsson och Bill Skarsgård!

Nostalgi som sagt, men ibland är det okej att vara barnslig!
Visst?

Men nu ska jag dra mig mot sängen, Godnatt.
J.


Kommentarer
Postat av: melissa

haha, den barnsliga sidan måste få synas ibland!

finfin blogg!

2009-05-23 @ 15:36:40
Postat av: denise

såg den häromdagen med min lillebror!

det var grym!

Kolla gärna in min blogg!

2009-05-23 @ 15:38:42
Postat av: Anonym

skönt att höra det från fler människor!

bra blogg!

2009-05-23 @ 16:28:29
Postat av: lisse

den är grym!

2009-05-23 @ 16:31:48
Postat av: lydia

absolut okej att vara barnslig!

var gärna med i min tävling på bloggen!

samma som addressen

2009-05-23 @ 17:09:34
Postat av: carolina

barnsligt är bäst!

även för en 19 åring som jag!

2009-05-23 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0