Saknar min rosa tant..

Jag saknar att komma hem till ett hus med rosa heltäckningsmatta och gulliga prydnader var man än tittade.
Jag saknar min söta värdmamma som inrett hela sitt hus i rosa nyanser, nynnade till PokerFace och skrattade åt de som inte kunde sjunga i Britains got talent.
Jag saknar de söta små husen och den underbara shoppingen, Ta mig tillbaka!

Mitt underbara lilla rum.



Har ni sett något så sött?

Imorgon tänkte jag lägga upp bilder från all shopping, och det är en hel del!
Bland annat.
Klänningar, solglasögon, armband, örhängen, jeansjacka, skor, nagellack och hudvårdsprodukter.

J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilket fint rum!

vill se all shopping!

2009-05-19 @ 20:21:32
Postat av: densi

gud var gulligt !!

vill bo där!

kika gärna in min modeblogg!

2009-05-23 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0