Sista minuterna av helgen..

Hej!
Jobbet gick lite sådär, långtråkigt är nog det mest passande ordet att beskriva det med!
Men idag lärde jag känna en tjej som jobbar där som var hur trevlig som helst!
Träffade en annan tjej där i tisdags som visade sig ha gått i samma klass som min nuvarande klasskompis, sånt är alltid lika kul!
Det är en riktigt positiv sak med mitt jobb, man träffar nya människor varje gång man är där!

Som jag sagt tidigare så skulle jag lägga upp bilder från vad jag hade på mig igårkväll.
Såhär såg det ut!

 
Den svarta klänningen är urringad både fram och djupare där bak. Passar under nästan alla kjolar och även ensam.
 

Nagellack, "Baby pink" by Maybelline New York.


J.

Kommentarer
Postat av: Jennie

fin kjol!





svar: yes det är grekland - rhodos :) Närmare bestämt i staden Lindos

2009-05-04 @ 20:16:59
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0