basketball

Yesyesyes, basket säsongen började i onsdags för tjejerna men det var inte fören idag som jag började känna av träningsvärken..
Men det är kul, sjukt jobbigt med mycket kondition men jag börjar gilla det mer och mer även om det bara har gått 2 dagar.
Vill bli bättre och kunna dribbla och så och ärligt talat så tror jag att kommer att kunna bli bra jag tränar hårt..

Men detta om något kommer kunna hålla mig "in shape" medan jag fortfarande kan äta den underbart goda men kanske inte alls så nyttiga amerikanska maten!


Varför kan det inte vara lika nyttigt som gott? :/
God, that would be nice..






Obekvämt?

J.


Kommentarer
Postat av: Henrik

JENNY. Galet.



HAR DU B:RJAT SPELA BASKET????

Varsity?? Junior varsity??



Skype du och jag, inom snar framtid!



Kramar//Henrik

2009-11-29 @ 01:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0