going deer hunting

Ja, ni hörde rätt. Jag, Jenny ska ut och jaga hjort imorgon!
Klockan 4 på morgonen ska jag upp för att dra på mig min illoranga outfit (oroa er inte, min värdfamilj har glatt insisterat pa att ta bilder så ni kommer att få se den underbara outfiten..) gå ut i skogen, klättra upp i ett träd (en stege då men ensen då? Haha!) For att sitta där under X antal timmar och frysa häcken av mig, knäpptyst som en mus utan att röra mig. Låter det kul?

Vi får väll se!

Retades med Killian idag innan klockan ringde i skolan och jag drev med honom om något och han svarade;
- If you do that, I will push you down from the tree stand tomorrow ( Det vi ska sitta i 14 feet upp i luften när vi jagar)
- Then I'll scream as soon as a deer comes close so you won't have a chance to shoot it!!
- Jenny, I  AM going to shoot the deer and YOU are going to WATCH it DIE!

Hahah, fyfan vad jag inte kommer att klara av detta. Kan ni se mig sitta i ett träd och hålla käften medan han riktar geväret mot den lilla stackaren och triggar av?
Ohmy, lilla citytjejen har en utmaning framför sig!

Förhoppningsvis kommer jag vara smart nog att inte titta nar han "gutts it" DVS skära upp hjorten och dra ut inälvorna... USCH!!!!!!

Förbereder mig på att gömma mig bakom ett träd och hulka under proceduren. Herre min gud!
Hahaha, wish me good luck Swedes, I'll need it!




Får hoppas att vi inte råkar ut for någon olycka som denna, hahah.

Killian känner faktiskt en kille som skulle skära upp hjorten efter att ha skjutit den och blev sparkad i magen och flög bakåt. Hjorten hade ett efterryck..
Ska man skratta eller gråta?

G'night,
J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ska jag kolla om de behöver förstärkning till älgjakten nästa år i Färnebo?

2009-11-21 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0