swedish fish

Btw, en annan svensk sak som uppskattas här borta är våra kära svenska godisfiskar!
De har dem här borta och folk gillar dem verkligen, tur det!
Tycker det är lite roligt, varför svenska fiskar liksom?

önskar bara att de kunde ha svenskt lösgosdis här borta också! Saknar det verkligen!
Hint, *blink,bling* kanske någon som känner sig manad att skicka något genom posten.. Hihi!
Mamma skickade sodapops härom veckan och pappa sa att ett paket är på G so I will survive!!!

Fia och Tova, minns ni CDn ni visade mig på vår sista mammtjejmidag?
Vad hände med den? Den tomma som ni skulle "fylla ut" och skicka? Haha, kom och tänka på det bara... Att bero på ingenting alls... Förlåt för det interna meddelandet.

Bjuder på en fiskpic, inte alls tagen från Google, nejnej!




Bjuder till och med på 2, GOSH, jag är generös idag!!!

J.

 


Kommentarer
Postat av: Fia

lugn, den är på g :) tålamod!

2009-11-17 @ 21:04:15
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Fia

FYRA? Nu ska vi inte överdriva! Det var exakt tre månader och 12 dagar sen jag såg dig, vilket betyder att det var tre månader och sex dagar sen du åkte till usa! Vilket man avrundar till TRE månader!



såg några bilder du hade blivit taggad i på fb... fin du är, lilla du. Fick nån skitkonstig känsla när jag kollade på bilderna :( typ hej-jenny-är-min-bästa-vän-och-jag-har-inte-sett-henne-på-jättejättelänge-och-jag-saknar-henne-som-en-jävla-gris-känsla! Eller nåt sånt... konstigt var det iaf. Men fin är du, som ALLTID <3

2009-11-17 @ 22:36:52
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Fia

men det var ju det jag sa? :o vad menar du? :D

2009-11-18 @ 20:01:25
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0