stalker


Förra veckan, i fredags var det the homecoming dance.
Samma morgon pratade jag med Killian om jag skulle säga ja eller nej till att gå till dansen med den där killen som frågade mig. Jag visste inte ens hans fulla namn!
Killen betalar och förväntar sig att få en "slow dance" med tjejen.
Ni vet den där pinsamt fåniga dansen när man håller om varandras midjor och vankar runt.
HERREGUD, som man dansade när man var 10 på skeppet discona om man vågade att ta ett steg ut från väggen och faktiskt dansa istället för att bara tjocka i sig läsk och godis hela kvällen...

Jag Hatar att dansa så, i alla fall med någon man inte gillar på det sättet. Har inte sagt mer än en mening till människan och vet inte alls hur han är som en person.

Jag gick till hans skåp och sa att jag aldrig hade varit på en sånhär dans förut ( vad nu det har med saken att göra! ) och att jag inte kände honom så bra så jag trodde att det skulle vara bättre för honom att hitta någon annan att gå med.
Han blev besviken och sa någonting med att han aldrig gått på en dans förut och blablabla..
Jag sa ja i alla fall, för att vara snäll.
Det var väll inte en sån Big deal? Eller....?

Innan the homecoming parade kom några av mina killkompisar fram till mig och sa att de hade hört att den där killen hade frågat mig på en DATE och att jag hade sagt "ja".
1. Det är en dum dans.
2. Jag känner inte ens killen, jag ville vara snäll.
3. Man går in, killen betalar, man går vidare till sina vänner och umgås med dem, det är inte en dejt!

Jag skrattade bara bort det och gick vidare för att titta på paraden med en grupp människor.
Tydligen hade de också hört om det.
Folk jag inte ens visste vilka det var.. Sen kom en killkompis till mig fram och sa;
WHY ARE YOU GOING TO THE DANCE

Han sa att han hade tänkt fråga mig till dansen och så men icke, I was stuck with the loser..
Tjejerna sa bara aaw, but you are doing a good thing!
Jag tänkte inte mer på det innan han stod där bakom mig och glodde.
Han frågade vad han skulle ha på sig och blablabla..
Han bara stod där, så stelt.
Det var då jag fick känslan av att jag gjort ett dumt val.

Homecoming game.
Efter 2nd quarter i matchen kom han upp till min bänk och satte sig brevid mig när jag var med min värdfamilj och den delen av släkten som hälsade på.
Jag skulle köpa choklad så han följde med sen träffade jag Stephan, en annan utbytesstudent från Tyskland och vi började prata och stalkern blev obekväm och gick för att vandra runt i sin egna lilla cirkel... Suck..
Sen sa jag att typ, see you later then.
Orkade inte umgåd med tråkmånsen mer, förlåt men jag var bara så irriterad på hela grejen!
Han ursäktade sig för att han var så tråkig (?) och sa att han var väldigt nervös.
Jag kännde mig elak.. Eller inte.. Vet inte... Haha!

Efter matchen kom Kelsey&Kelsey fram till mig.
(hostsister and the exchangestudent from Australia).
De skulle "rädda" mig från honom.
Tydligen hade han gått runt och frågat efter mig ända sen jag sagt 'hejdå' och så...
Kelsey från Australien sa att hon hade varit med om det där förut, att killarna ofta får falska förhoppningar om saker och ting och inte förstår att det bara är en vänner-grej.

Blåsta lilla jag fattar inte att han tyckte om mig på riktigt.
Kelsey och Kelsey (haha!) håller armkrok med mig hela vägen upp till skolan och stalkern lunkade efter bakom oss..
OWKWARDDD!
Okej, mycket händer och inlägget börjar bli way too long så jag kommer sammanfatta lite nu.
-stalkern betalar, vi går in, jag springer till mina vänner.
-Kelsey (hostsister) hade tidigare pratat om en kille hon pratade med. Han hade frågat om jag var hennes utbytesstudent, hon sa ja, han sa "She's hot". Det var HAN, MIN STALKER!!! OMFG!
-det kanske inte låter så illa men han är CREEE-PPP-YYY!
-Herre, jag dansar runt med min vänner och har kul. Han går runt för sig själv och tittar på alla och GLOR på mig.
-det känndes som att man var 8 igen.. Det var sååå barnsligt, hela grejen!
-folk kommer fram till mig och säger att han gillar mig.
- jag pratar med honom och säger hur det ligger till.
-han blev ledsen och allt, berättar att han inte pratar mycket med tjejer och så.
Skuldkänslor? SKOJA INTE!

Nu kanske han låter som en söt hjälplös kille men han är skum, läskig och obehaglig!
TRO MIG!
Jag är ovanligt snäll när det kommer till såna här saker mend det här var över gränsen.
Han stod bara på dansgolvet, gjorde ingenting!

Nu Felicia är du inte den enda som är rädd för att en ensam själ komnmer göra en skolmassaker och att du är första offter, I AM TOO!

Jag dansade inte ens med honom.. Okej, måste gå nu!
Skriver mer sen!

J.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAH JAG HATAR DANSEN MED !!!

2009-10-09 @ 20:57:58
URL: http://annaarhelm.blogg.se/
Postat av: Anna

JAG HATAR DANSEN MED !

2009-10-09 @ 20:58:26
URL: http://annaarhelm.blogg.se/
Postat av: carolina

haha jag har också fått en stalker här. :( min homecoming dans är men förhoppningsvis kommer han inte prata med mig eftersom min finska värdbror hade sagt åt honom att stop stalking carolina, youre freaking her out! hahahaha.



men anyways, hur har du det i wisconsin? :)

2009-10-09 @ 21:08:25
URL: http://carolinaiusa.wordpress.com
Postat av: Annabanana

Fyfan, han förtjänar ett kok stryk!;)<3

2009-10-16 @ 12:19:11
Postat av: JennyKE

C- Hahahah, det ar bra med vardbrorsor!

sa jobbigt med stalkers!



A- Kunde inte halla med dig mer!!!

2009-10-16 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0