Svininfluesan

Tjao!
Sitter på computer app och eftersom att många var borta igår och inte kunde göra quizzet så har jag free-time nu och leker runt.. (;

Ca 20 elever är borta nu från mitt high school.
Vi är typ 700 elever i junior high, high school & middle school tillsammans.
Igår var 120 elever borta totalt. 26% av junior high var borta tror jag...

Men det är inte bara svininfluensan, det är andra slags virus som går runt men jag kommer kanske att få svininfluensan tillslut, troligtvis.

Men det är nog bättre att få den nu när man bara är sjuk under några dagar och sen vara immun än att få den när den är med aggressiv.
Vem vet hur man kan bli botad då?


BTW,
Chicago var underbart,
kommer med inlägg och bilder ikväll!

J.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0