datakaos

Okej, dalig uppdatering, I KNOW!
Men vi har haft problem med datan i huset sa den ar pa lagning.
Sitter just nu och paratar med Tyler pa computer app.
Kommer forsoka att lagga upp bilderna i helgen om datan tillater mig.

Har ett fullt schema just nu!
Idag efter skolan ska jag och Killian plugga entrepreneurship (prov imorgon)
och direkt efter det vid 7 ska vi tillbaka till skolan for att se en volleybollmatch.
skolbandet som vanligtvis spelar pa fotbollsmatcherna ska nu spela inomhus! Herregud, de spelar sa sjukt hogt sa det kommer inte ens vara roligt inomhus.. hahah!

Sen imorgon aker jag med en fan bus under 2 timmar till Wild Rose for att se en fotbollsmatch som varsity (basta laget i high scool) spelar.
Ja jag ar ett riktigt fan, 15$ for bussen, men det ar det vart!
Vanligtvis tar vi bilen men nu ar det en sa lang resa sa man kan ta bussen istallet.
Om man spelar i lagen sa aker man skolbuss till matcherna, det gor jag i nar det ar volleybollmatcher borta.
Vi kommer komma hem mitt i natten sa uppdatering med bilder da is not an option
Sen pa lordagen ska jag se en riktigt Badgers game! Min vardpappa Jeff ar fotbollscoach har och har lite kontakter sa han har fixat biljetter till oss och Killian sa vi ska ga!


Bilderna kommer upp sa fort jag far tid men det ar pressat schema just nu!
See u
J.

Kommentarer
Postat av: Clara

I MISS YOU! <3

2009-09-17 @ 20:30:25
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0