första månaden som en utbytesstudent i USa, wisconsin.

HELLO!
Kommer starta detta inlägg med det troligtvis bästa mottot någonsin,
bättre sent än aldrig!

Nu kommer det ni ALLA har längtat så efter (haha).
De utomordentliga snygga, underbara, oretucherade bilderna från min första månad i the U to the S to the A!
Ohyes!
Let's start!

DEL 1



En förvirrad, sliten, osminkad jenny på flygplatsen på incestisland!




Första inköpet i USA, damdamdaaaaammm..



De supertrevliga norskorna jag träffade från EF på flygplatsen.



Jag och min underbara värdsyster Kelsey när hon och min värdmamma visar mig runt i staden.



My very frist Rootbear float!
Måste erkänna att det inte var någon höjdare, fick nästan tvinga ner den.. Så konstig smak!
Det var andra dagen i USA, vågade inte riktigt säga vad jag verkligen tyckte när de var så gulliga att ta mig till lunchstället och bjuda mig lunch.
Med cheesecurds(en) var undebara!
och det var ett sånt ställe där servitriserna åker runt på rullskridskor!
WOW!
Jag skulle nog få sparken redan första dagen, jag och mina rullskridskor skills liksom..



Första helgen åkte jag, Kelsey och Janet till ett horse camp.
Vi bodde i vår trailor och red på dagarna genom skogen och så på olika trails som de hade där.
Vi red med deras släktingar och vänner och umgicks med dem och hade det jätteroligt!



Vacker natur.



En massa av deras vänner runt campingelden.
Alla berättade historier, åt och ja... Hade det trevligt!



Jennys första SMMMMOOOOREEEE!
Mättande, onyttigt och GOTT!

 

En övergiven kattunge Kelsey hittade i skogen och var tvungen att rädda!




Min värdbror Killian.
Jag frågade hur många Marsmallows han kunde proppa in i munnen och den dumma amerikanen proppar in så många att han nästan kvävs, hahah!



Me and Kelsey.
Någon vecka sen åkte vi ut till Iowa och åkte till en strand med deras familjekompisar och grillade.



Me and Killian
Svenskar badar med kläderna på!

Så, nu har ni fått ett litet smakprov av min första månad i USA men mycket är fortfarande kvar!
Lägger nog upp resten imorgon med bla bilder från TP (Läs inlägget TP om du inte vet var jag pratar om)!

Och mycket, mycket mer!

GOOD NIGHT!
j.


Kommentarer
Postat av: Amanda A

gud vad jobbigt att ha en så snygg värdbror

2009-09-24 @ 09:01:59
Postat av: Fia

FINA BILDER! Vill se mer! :D

Saknar dig massor <3<3

2009-09-24 @ 11:07:24
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag håller med Amanda! :D saknar dig kära brommabo! <3

2009-09-24 @ 21:09:48
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: ASIS!!!

OMG HET HOSTBROSA??? x 100000



aja, jag tycker inte heller om den dar rott beeer float! :P



pussssss

2009-09-25 @ 05:33:53
Postat av: Anna

Kul med bilder! tummen upp:D <33

2009-09-25 @ 18:51:51
Postat av: emelie

JAG VILL OCKSÅ ÅKAAAAA! Fy fan vad kul du verkar ha det gumman! Rida ute i typ drömlandskap och åka ring och käka smores och grejer.. och jag håller med om vad de andra sagt, du har en snygg värdbror. Men jag skulle inte tycka det var jobbigt, skulle bara njuta lite extra för mig själv sådär... SAKNAR DIG! <3

2009-09-27 @ 21:50:02
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/
Postat av: Moa

hihi :) verkar asnice!

2009-09-27 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0