Sry!

Ser att manga har kollat in min blogg men jag har inte uppdaterat fast jag sa att jag skulle gora det..
Men jag har pa senaste tiden haft fullt upp men balbilderna kommer sa fort som mojligt!
Har ett track meet (friidrottstavling) ikvall sa jag kommer hem sent... Men jag kanske hinner ladda upp bilderna i alla fall!


Snart ska jag ga tillbaka till forelasningen.
Den handlar om andra VK och the holocaust (nar Hitler mordade 7-10 miljoner judarna, homosexuella mm).


Det  ar riktigt interessant, han far en att kanna sig som att man var dar!
Hel sjukt..

Men snart ringer klockan sa jag maste sluta,
forhoppningsvis kommer ni kunna lasa nya inlagg och se mina bilder imorgon!

Xoxo,
Jen.

Kommentarer
Postat av: Fia

JENNNYYY, KOLLA FAAACEBOOOK! Meddelandan... du måste svara!

2010-05-06 @ 19:52:18
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Felicia Kasselbäck

Dog du eller?

2010-05-07 @ 20:29:32
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0