Ett fjuttigt sminkinlägg, läs om ni vågar...

Skriver alltid om allt annat än detta men kände bara att för en gångs skull skriva om något som har med shopping att göra! Har inte kommit med ett inlägg om det på länge..





Okej, shoppar typ loss mer på Walmart än i klädbutiker..Suck..
Men denna gång köpte jag ganska intressanta saker (GOSH, it took me long enough att komma på hur man stavar intressant! Svenskan är ju ofc på topp efter äver 6 månader i USA...)
Kommer snacka som Victoria Silverstedt när jag kommer hem, sry att ni som kommer behöva lyssna på mig får lida!

Men i alla fall, back to the makeup!
Köpte ett serum som ska hjälpa ögonfransarna att gro.
Det ska göra dem starkare och längre..
Känns lite för bra för att vara sant men vi får väll se, ska ta före och efterbilder!

Sen köpte jag mascaran ovanför.
Faktiskt bra, riktigt bra!
Man når överallt i alla hörn (;
SUPERB!

Köpte också en vattenfast eyeliner med en pensel och smeten i en egen burk så man applicerar den annorlunda än vanlig eyeliner.
Kollade dock inte på färgen så jag köpte en lila aubergine istället för en svart...
Men den ser svart ut på om man lägger på den rätt so it's all good!
Bara så typiskt mig att inte kolla på färgen innan!

Hoppas att sminkinlägget inte var för tråkigt!
Kommer med ett mera USAigt snart!
J.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha aw vad gullig du är :)

taack men inte än haah. Puss

2010-02-24 @ 06:14:59
URL: http://keeepthefaith.blogg.se/
Postat av: tova

mycket bra tips! ;) ska också skaffa ett sånt där ögonfrans serum, det verkar ju funka på de flesta :)

puss!

2010-02-24 @ 21:23:21
Postat av: emelie

Jag har det där serumet, jag vet inte riktigt om det har gjort en sån stor skillnad. De har blivit starkare med de växer ju inte direkt. Men det känns lite lyxigt att pensla på det innan mascaran ändå så ;) Miss you <3

2010-02-28 @ 22:43:08
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0