Ett tidigt söndagsinlägg

"woke up by a bunch of screaming freshmen girls playing giant spoons... Good morning sunshine..."

Det var min facebook-status igår.
Kelsey hade ett gäng tjejer över för en sleep-over.
Så jag vaknar av att de skriker utanför.
(om du har spelar giant-spoons så vet du hur högljudda alla blir när de spelar det.. (:

Sen kastade Lucy på mig när jag sov och sprang ut.. Grr..

När klockan var 12 gick jag upp och skulle låna Killians telefon för att ringa Felicia.
Men icke, han var ute. Kan ni gissa vad han gjorde?
JAGADE HARE!
Fyfaaaan vad jag dog. Textade honom på en gång
"If u bring a rabbit home, ill seriously kill u"
Haha, så sjuck äckligt!
Jag som har haft en kanin hemma som ett husdjur också...

Men någon övre makt lyssnade på mina böner, de såg inte en enda hare. YES!!

Sen stack jag och Killian och åkte skidor med en av hans barndomskompisar och hans vänner.
Det var riktigt kul, inte så sjukt kallt som det var första gången vi åkte skidor.
Men alla de killarna åkte snowboard och jag gillar att göra kortare, snabba svängar så jag fick kämpa för att inte komma sist ner, vilket jag dock alltid gjorde med typ 5-10 sek...

Idag ska jag och Katharina åka till Mall Of America med vår IEC Sarah.
Sarah hade köpt en stol från IKEA (yey!) när vi var där nere senast men den var sönder när hon plockade upp den ur paketet (what?! Svenska IKEA. Skam...)
Sen kunde hon inte skeppa den tillbaka så det fick bli en resa ner dig igen vilket jag och Katharina inte bangar på då vi kan shoppa loss på Forever21, H&M och en fet VS.

Sen ska vi överraska Lisa som vi träffade i Chicago. Hon har a "going away" party idag. Hon stannar bara en termin så hon slipper att gå om ett år hemma.

Så 7:45 kommer bilen och hämtar upp mig. Nu är hon 6:38.
Har precis skrivit ner ett recept på Svenska Pannkakor som fixat det i cups istället för deciliter, puh.
Men nu ska jag väcka Killian och Kelsey eftersom att vi ska laga dem innan jag drar!



Puss på er,
have a fabulous sunday!
Haha, Jenny.



Kommentarer
Postat av: tova

Jag kommer seriöst dö bland alla jaktgalingar när vi hälsar på :( haha fyfan..

2010-01-17 @ 22:39:11
Postat av: Anna

I know what u are talking about.. giant spoons...!!

2010-01-18 @ 04:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0