The new semester is.. Awesome!

Det nya terminen har börjat och jag gillar verkligen mitt nya schema!

1 Drawing.
Man ritar.. Det trodde ni inte va?!
2 Short story novel.
Man läser böcker, skriver om dem och diskuterar.
3 Aribrush.
Spraybruksmålning? Klottermålning? Hahah, man sprayar med en speciell spraygrej i alla fall, inte burken.. Man skapar KONST!
4 World History 2.
Världshistoria.. Vi har pratat om Medeltiden och igår pratade vi om hur Bibeln kom till. Utan att prata som om man är religiös utan med som ren fakta. Sience. Sjukt interessant faktiskt, adderade saker till min egna tro om Kristendomen som jag kommer skriva ett inlägg om här snart.
5 Study Hall och Lunch.
Man sitter i bibblan och gör läxor och surfar. Sen i mitten är det lunch så har man resten av lektionen efter lunch.
6 Speech.
Man lär sig att prata inför en grupp och hålla tal. Sen i mars (Fia, Tova, om ni kommer hit kommer ni få se detta och det vill ni Inte missa!!!)
Lipsyncs, man mimar till en låt eller något sånt och gör det till något kul inför hela skolan på scen!!
7 Spanish 1.
Spanska, gillar det MUCHO!
8 American History.
Intressant, har lärt mig så sjukt mycket i den klassen. Samma lärare som i World History 2. I'm Lovin' it!

Sjukt skönt schema!
Gillar min study hall mycket bättre nu.
Satt och pratade med en killkompis om saker han hade hittat i sina föräldrars sovrum. Japp, fyfan vad jag skrattade! Helt sjukt...

Nu är ett 2kg paket fyllt med Svenskt godis påväg till mig!
Tack pappa!

Fick ett tidigare av honom med Oboy, handvärmare och lösgodis. Mamma skickade en massa Sopa Pops och bilder av alla i släkten som jag kan titta på!

Men nu måste jag gå till skolan, dvs åka bil med Killan och Kelsey!

Xoxo,
Jen.

Kommentarer
Postat av: Fia

vi kommer, det lovar jag dig <3

2010-01-27 @ 16:50:52
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0