Happy och lurad

Kom precis hem från en hockeymatch.
Var där med Killian, Cody, Dylan och Derrick. Hade med mig kameran men tog inga bilder!
Måste skärpa mig!

Igår på basketträningen verkade vår head coach vara typ sur. Eller riktigt bestämd.
Han bad oss att ställa upp oss på linjen (vilket alltid betyder att vi ska springa).
Det är såklart det vi ska göra också!

Det skulle sammanlagt kunna bli 50 fram och tillbaka i gymmet vilket skulle spridas ut under träningen.
100 längder i det stora gymmet, oh my god!

Några tjejer fick skjuta free throws och några missade så vi började springa.
Sen när vi hade sprungit några längder i sprint så sa han till oss att sluta.
Han vekade pissed för att vi hade varit för långsamma.

Alla var rädda men sen sa han att vi skulle se en film.
Vi såg en film, drama som handlade om ett basketlag.
Han hade bara gjort allt det för att driva med oss!

Jag trodde att jag skulle dö!
Skulle aldrig klara av att sprinta så långt!!!

Herregud...

Men det blev en 2 timmars film med rice crispies snacks, popcorn and carmel popcorn.
YEY!

Sen åkte jag med Lindsey, Alexis och Katie till killarnas basketmatch.
Det var jättekul, så roliga tjejer!



PUSSPUSS,
J.


Kommentarer
Postat av: Fia

euw, sista bilden ser fan inte gott ut :(

2010-01-31 @ 00:25:05
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Annabanana

Tänkte säga precis samma sak som Fia!:P

2010-02-01 @ 19:02:00
Postat av: tova

det är ju den som ser godast ut! det är precis sånt (bl.a.) du ska bjuda oss på ;) hihi

2010-02-01 @ 20:55:01
Postat av: Anonym

fyfan vad avundsjuk jag är på dig var också utbytesstudent men var tvungen att åka hem efter ett halvår eftersom att min värdmamma blev sjuk, jag var i Oklahoma, är du softhmore eller junior?

2010-02-05 @ 13:46:00
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Felicia Kasselbäck

UPPDATERA LITE MERA SNÄÄÄÄÄLLA!

Har du fixat din plaintickets eller?

LÖÖVE U!

2010-02-10 @ 00:16:11
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0