Home sweet Home

Idag är det över en månad sen jag kom hem.
Det är en skum känsla som att USA året är mycket längre bort än vad det är på riktigt.
Men jag skypade med en kompis från USA idag och jag pratar fortfarande med vännerna på facebook
så det känns ju fortfarande verkligt,  men bara riktigt långt borta..

När jag kom till flygplatsen stod pappa där och väntade på mig.
Flygupplevelsen var hemsk då jag var allt för nära att missa mitt plan hem, så nära att om det inte hade varit
försenat så hade jag stått på flygplatsen i London utan en fungerande mobil, utan nummer att ringa hem med och utan något internet att hitta nummerna med.. Jag hade helt enkelt varit körd..

Men när jag satte mig i bilen så sa pappa att de flesta som stod och väntade på flygplatsen gav blommor till de som kom hem men jag hade något i handsafacket istället. Det var en vacker, underbar påse med svenskt lösgodis!
Ett ord kan beskriva den känslan när jag öppnade den påsen, Lycka!

Haha, men nu när jag har varit hemma ett tag så har jag firat midsommar på landet, träffat en massa kompisar man inte sett, solat, badat och nu i söndags kom jag hem från Felicias landställe, 10 timmar från stan..
Så det var en låååång resa i bilen!


Idag ska jag träffa min vän sofie som jag inte sett än sen jag åkte i augusti och vi ska ut och bada i Rålis.


Jag ska snart lägga ut bilder på det jag har gjort nu när jag har varit hemma och en massa bilder från mitt år i Wisconsin som en sammanfattning av året.

Den här bloggen kommer jag fortsätta skriva i som jag gjorde innnan jag åkte till USA,
Hoppas att ni stannar (;

Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0