Still here!

Okej, jag är fortfarande i Wisconsin, Melrose.
Skulle ha landat för typ 1.5 timmar sedan, men jag missade planet.
Tiden hade blivit omställt så det fick bli en extra dag här borta helt enkelt.
Känndes rätt konstigt när man vad inställd på att åka och ha sagt hejdå till allt..
Men en extra dag var rätt skönt!

Hade en filmkväll med Killian, Derrick och Lynzi.

Jag passar på att skriva vad som har hänt medan uppdateringen var låg..

Fia och Tova (bästa vänner) kom och hälsade på mig!
De var med mig i skolan under 2 dagar, vi festade Wisconsin style, bowlade 2 ggr lol, hade en ytterst intressant och rolig filmkväll@ Dylans, vi shoppade, red på våra hästar (bilden ovan), åt cheese curds och en massa annat.
Det var helt galet kul och jag är så glad att de kom!

Pappa och Jocke kom över.
Vi gjorde saker som att besöka Usa's största vattenpark och jag och Jocke åkte den enda vattenrutchkana i hela USA med en loop! GALET läskigt!! Sen golfade vi, shoppade, åkte kanot, badade och mer som jag inte kommer ihåg..

Mamma kom över.
Hon, jag och Jocke hade färre dagar men vi red, shoppade, hade en liten road trip och grejer!

Sen dess har jag träffat alla mina vänner på kompisars fester, åkt kanot med alla och haft det helt underbart och det blev en riktigt lyckad sista helg!


När jag kommer hem ska jag göra ett inlägg med en tillbakabild på mitt år här i USA, missa det inte!

Ska snart åka för att komma på planet, 2a ggn gilt!
Chicago O'Hare, London, Stockholm Arlanda.

Nu kommer jag åka till Chicago med min tyska kompis Katharina så det blir kul att få åka med henne och få en chans att säga hejdå.

Jag känner mig redo nu faktiskt..

Vi ses där hemma!

Puss!

Jen

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack :)

Du hade nog skrivit till någon :)

2010-06-23 @ 13:14:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jobbigt att missa planet!

2010-06-23 @ 13:36:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: anonymuus

skriv!

2010-07-01 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0