Caribbean cruise, the best trip I've done in my life!!!

HERREGUD, var ska jag börja?
En underbar kryssning med bästa vännen, underbartunderbartunderbart!
Sol och bad, snorkling, sola, Mexicanska stränder, solbränna, värme, underbar mat i toppklass och skratt i massor.
Kvällsmakeup, snygga klänningar, klackar, fruktiga drinkar, prat, sociala människor, nya kulturer, dans hela natten lång, peppmusik och minnen för livet.
Så underbart och galet det var, saknar det redan.
Bästa resan jag någonsin gjort!
Tack för att du bjöd med mig gorgeous!
Jag älskar dig,
J.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det här blir svårt att toppa men vad sägs om ett bad vid Smedsudden när du kommer hem ha ha...

Puss Mamma

2010-03-27 @ 10:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0