GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så.. När jag ändå håller på med alla dessa gratulationer så kan jag ju gratulera min andra släkting som nyligen fyllt år!

Ingen mindre än min käre kusin Johan!
Grattis på 23årsdagen!
3 Mars!

Honom tvingas jag träffa minst varje jul.. Men sååå hemskt är det kanske inte (;
Just nu är den lyckosten i Florida där han lever livet, undrar om deras springbreak har varit än.. Spårat! 
Hoppas att du har det kul där borta med alla pensionärer, solsken och smörbollar!
(Den sista är ett internskämt, sorry till er andra!)

Hoppas att din födelsedag var riktigt lyckad och att du blev firad ordentligt!

HAPPY BITHDAY TO YOU!!!!!!



Din kusinvitamin,
Jenny!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha!!! Tack så hemskt mycket för gratulationen, mindre tack för bilden...=) Hade en bra födelsedag och klackarna i taket under spring break med alla gummor å gubbar! Hoppas du har det bra, du är i Texas om jag inte minns fel!??! Kram

2010-03-19 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0