In Arkansas!

Okej, 3 plan och 8 timmar senare och jag är i Arkansas!
Ser Felicia fjolla runt utanför terminalen i hopp om att se mig, hon går in, jag ropar hennes namn, hon ser mig, vi springer mot varann (som i en töntig film i slow motion, haha). Jag ger henne en stor svensk kram och vi båda gråter på flygplatsen med alla södernamerikaner runt oss! Japp, vi är så töntiga så!

Älskar hennes värdfamilj, så sjukt gulliga är dem!

Aja, awesome är det i alla fall so far!
Har klappat åsor, kört 4-hjuling, ätit supergoa hamburgare, hört äkta söderamerikanska, fått en rundtur i Cabot och fått prata ansikte mot ansikte med min bästis igen efter 8 månader utan varann.

Wellwell, not too bad huh? (;

GOOD NIGHT Y'ALL /Arkansas.

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0