Lip Syncs

Hello!
Som ni kanske minns så pratade jag om lip syncs förra veckan, om att man mimade till en skitt eller sång?
Den som jag, Tyler, Cody, Killian och Joel gjorde var lite utav båda.

Justin Timberlake- Killian
Dansare i mitten- Tyler
Dansare till höger- Cody
Manager- Joel 
Beyonce- Jag

Det var helt sjukt lyckat!
Alla i publiken skrek så mycket att jag missade min replik:
"I didn't know they were your sons..."
Jag mimade bara till:
"...that's very nobel of you"
Det hade ju sett fulare ut om jag mimade i fel takt till fel ord.. Haha!

Men det gjorde inget, det gick hur bra som helst och de jag pratade med sa att våran var bäst,
vi var ju slutnumret så vår lärare hade säkert förtspått att killar i rosa tutu-skirts skulle bli en succe!

Japp, jag hade svarta shorts, strumpbyxor och t-shirt.
Joel hade kavaj och dansarna hade svarta tighta Amerikansk-fotbollsshorts+tshirts och illrosa ballerinakjolar!

De var egentligen Women's lingerie!
Vi hittade dem på JCPenneys!

Killian köpte dem och killen i kassan frågade:
"What do you work as after school?"
HAHAH, så klockrent!

 Så fort videon med oss på kommer ut så lägger jag ut den här på bloggen men medans får ni nöja er med orginalet. Kunde tyvärr inte lägga in videon på bloggen så ni måste klicka på länken...

http://www.youtube.com/watch?v=LBC7pilGoPc


Vår skitt börjar 0:22  och slutar 4:47!!!

Det var verkligen det roligaste jag gjort!
Den responsen vi fick gjorde det hela underbart men att uppträda med det där numret var också så sjukt roligt!
Inför hela skolan!
Om ni kollar på videon så förstår ni!



Enjoy,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0