Men jag då? Jag har ju också fyllt år...

Dessa ord kom från min bästa vän Felicia.
Självklart hade jag INTE glömt bort hennes födelsedag, ringde henne när hon just fyllt!
Men jag hade så många grattis-inlägg så jag skulle bara vänta ett litet tag..

Men nu i alla fall..

..GRATTIS FELICIA!!! 18 år!!!
Hoppas att din födelsedagsfest var riktigt lyckad!
Love u.



Hon är också en utbytesstudent fast nere i Arkansas.
Vi har kännt varann nu sen i femma, vad blir det nu... 7 år?
Jag kommer ihåg alla sjuka grejer vi har varit med om tillsammans.
Många saker jag gjort för första gången har varit med dig.
Som presenten jag gav dig på mitt landställe, kommer du ihåg?  
Alla grejer som har hänt på mitt landställe som vi har varit med om!
David, Andreas och den andra köttbullen som mamma sa!

Jag kommer ihåg när de cyklade förbi oss när vi hoppade studsmatta och de hörde vår Stockholms-dialekt.
(Dessa killar pratar typ som de i Gävle.)
Och de cyklade in på gården och en av dem ramlade ner i diket och du skrek:
"Vem är det som faller för 08or nu va?!"
Och vi båda skrek i kör medans de skamset cyklade iväg!
"Ohohoooooh Ohohoooooh Ohohoooooh!"

Vi tyckte att det var Så fyndigt!!!
Hahah!



Snyggingen och jag på en playa vid hennes landställe!

Om bara 9 dagar så åker hon och jag till Texas och sedan vidare i till Mexico, Caribbean!
En underbar cruise ska vi på, I'm So Excited!!!


Pusspusspuss,
J.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Underbara minnen, så mkt knas vi har gjort!:P

LOVE YOU, 8 days left until i will see u!:D

2010-03-09 @ 16:18:43
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0