Nervöst!

Alright, det börjar bli lite nervöst nu...
Om lite mer än en timme så kommer lipsyncs starta.
Många seniors har tagit klassen som heter "speech".
Där lär man sig att prata inför folk, hålla tal osv.

För att värma upp och kunna hantera att prata inför folk och samtidigt känna sig bekväm och trygg där uppe så ska vi alla uppträda på scen inför hela skolan!
Man ska mima till en låt eller till en text.
Folk dansar, sjunger, pratar mm.
Men ingen pratar eller så på riktigt utan man mimar sagt.

Den som jag är med i är riktigt rolig!
Jag lägger in videon på det vi ska göra när jag kommer hem!
Kan inte gå in på YouTube här i skolan, sidan är bannad...

Min kompis Andrew håller just nu på att försöka uttala den här texten,
låter helt sjukt roligt! Haha, om litte merr an en time.... Hahah, jag dör!

Men i alla fall.
Ska bli kul!
Men jag är med i det sista numret, omgomgomg!
Sparar det bästa till sist?
We'll see!!!!

Puss och önska mig lycka till!
J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0