Tanned

Okej, jag och Felicia ska iväg på kryssningen snart.
Vi ska vara bruna och snygga när vi kommer tillbaka.

Men aldrig, Aldrig skulle jag låta solningen gå såhär långt!


Eller vad tycker ni? Något att satsa på? (;

Gud vad sjukt det känndes att såga hejdå till Felicia på telefon idag och säga:
- Men vi hörs imorgon!!! Eller nej, vi SES IMORGON!!!!
Så skumt! Som att två separerade världar slås ihop.
Mitt liv i Sverige med mitt andra liv i USA.
Helt sjukt...


Men grymt taggad är jag inför imorgon,
har saknat min Felicia så sjukligt mycket!
över 7 månader har gått..
Shit!

Wisconsin idag, Arkansas imorgon!!!
Med 2 mellanlandningar! *suck*
Oh well, I'll b alright!

Puss!
J.

Kommentarer
Postat av: Annabanana

ÅH HERRE GUD! Hon ser ju ut att ha en dräkt på sig:S

2010-03-23 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0