Friday


På fredagen bowlade jag och Killian med dessa människor, Sammy and Cody.
Ett sött par!
Hur gulliga som helst, Killian och Cody är barndomsvänner.
Flummiga och sköna personer!

Jag och Sammy fick lust att köpa tatueringar ur automaten, 50 cents!
Resten av de feta tatueringarna ska vi ha på oss på måndagen då jag kommer
hem från kryssningen. Feta hjärtan med töntiga meningar och fåglar och grejer är
det på dem! Haha (:

Bjuder på denna skönhet!
Tror att jag skrattar åt mig själv och mitt oskillade bowling-jag!

And that's how it's done!

På lördagen gick en grupp på bio och såg "She is out of my league".
SJUKT ROLIG!!!
Se den, se den, se den!

J.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0