Prom

Jag gick på balen med 3 av mina tjejkompisar.
Det är en "junior prom" så det är inte en så stor grej för alla seniors så det var inte
många av dem som gick.
Men det var kul i alla fall!

Me, Hannah, Lauren and Janelle.

2 söta par.
Sammie(blå klänning) and Cody,
Anthony and Melinda(rosa klänning).

Danielle and Sam.

Andrew and I.
En av de roligaste människorna man kan hitta!
(He made his suit all by himself with duck tape).

Tyler and Mary.

The prom court.
(Temat var Neon Light).

Prom king and queen.

Me and Stefan (Germany).

Crowded!

Esther(Taiwan).

My dress.

Försökte ta bilder så ni kunde se baksidan men det blev inte så lyckat...
Men min värdmamma har tvingat mig till att ta på mig den igen så hon kan få se.
(Bytte om@Lauren's)
Så bättre bilder kommer!

J.


Kommentarer
Postat av: lovisa

fin klänning du hade!

2010-06-23 @ 14:16:39
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0