Skype och Chatt!

Skypar med pappa och chattar med Jocke,
Joachim

hahaha

jaarå... Det blir ju en t-shirt där

men du kanske kan hjälpa mig lite som smakråd? jag vågar inte lita på farsan

ta aldrig shopping råd från en man som skulle kunna extraknäcka som landningsljus

på Arlanda med sin orangea tröja

 

Joachim

det är ju svinbra ifall han tar med den! Ifall vi krachar med planet kan han bara ta på sig sin tröjja så kommer dem hitta oss igen på nolltid!

bara han inte bländar helikoptrarna

Jag lovar... Om farsan hade varit med i Lost hade det blivit historiens kortaste TV-serie. Dem hade hittat dendär ön direkt

 

HAHAHAHAHHAH!

Pappa alskar allt i orange!

 

J


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAhaha jag dör.



COOOLT att du postade inlägget kl 13:37 ;D;D;D;D;D;D hahahaha

2010-05-26 @ 17:07:57
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0