Helgen

Oj, vilken helg! Var på en studentskiva i torsdags vilket var jätteroligt och sen vart det en 18-års drink och utgång på fredagen.Shoppade en massa fint på BikBok också som jag ska lägga upp här!
Idag blev det en söndagsfika med fina Linnéa i Gamla stan och lite chillplugg till det men nu måste jag gå och lägga mig, sov bara 7 timmar den här helgen så mitt vänstra öga är blodsprängt pga sömnbrist, haha!



En bild på mig och mina vänner och jag när vi var på öppningskvällen på Slakthuset,
bilden var tydligen med på Svd's hemsida, lite coolt. Det var en jätterolig kväll i alla fall, häftigt ställe! Jag längst till höger, Julia till vänster och Clara, Ingrid och Therese bredvid oss.
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0